Cuisine Health

Slabeste rapid folosind dieta cu banane

March 14, 2018

Dieta cu banane este la baza o dieta cu origini japoneze, aceasta este una dintre cele mai eficiente metode de a scapa rapid de kilogramele nedorite. Aceasta dieta se bazeaza pe consumarea unei banane si a unui pahar cu apa la temperatura camerei, la micul dejun, aceste ingrediente combinate dupa la pierderea in greutate indiferent de ce se va consuma pe parcursul zilei. Bananele sunt bogate in nutrienti – vitamina A, B, B6, C, acid folic, magneziu, potasiu si calciu, toate acestea dau o senzatie de satietate pe termen lung, ajutand in acest fel la controlarea senzatiei de foame. De asemenea bananele sunt foarte eficiente in cura de slabire, deoarece au efect antidepresiv. Aceasta dieta este foarte usor de urmat, deoarece bananele imbunatatesc digestia si stimuleaza metabolismul. De asemenea bananele sunt bogate in fibre, solubile si insolubile, ele blocand absorbtia unor carbohidrati. Ele trebuie consumate crude pentru a-si pastra proprietatile, nu inghetate sau gatite.

Potasiul unul dintre cele mai importante minerale gasite in banana, contribuie la buna functionare a inimii, rinichilor, sistemului nervos si a sistemului digestiv. De asemenea, potasiul, este esential in mentinerea echilibrului fluidelor in corp. O banana mare contine 600 mg de potasiu. Dietele bogate in fibre sunt asociate cu o incidenta mai mica a diabetului.
O banana medie contine 90 de calorii, ceea ce inseamna mai putine calorii decat o alta gustare dintre mese, aceste calorii iti dau o senzatie de satietate pe termen lung, ceea ce inseamna ca nu o sa mai fiti tentata sa mai mancati si altceva dupa aceasta. Bananele contin circa 0,5 g de grasimi pe fruct, ceea ce inseamna ca nu ne influenteaza dieta intr-un mod negativ. De asemenea bananele contin carbohidrati si zahar, dar acest lucru nu modifica nivelul zaharului din sange ci mai degraba il mentin in limite normale.

In aceasta dieta, este obligatoriu sa luati masa de seara inainte de ora 20:00 si de asemenea nu aveti voie sa consumati desert dupa cina. In caz ca dupa ce ati luat cina, nu va simtiti satula, puteti consuma alt fruct. In aceasta dieta cu banane trebuie sa aveti si o ora fixa de somn, care nu trebuie sa depaseasca ora 24:00. Pe parcursul dietei nu aveti voie sa consumati alcool si produse lactate. Singura bautura pe care aveti voie sa o consumati alaturi de mese este apa la temperatura camerei. Aceste mese trebuie sa contina putine calorii, reducand lactatele si desertul veti ajunge sa aveti mese cu niste calorii ideale. Dimineata trebuie sa evitati cafeaua pentru a avea un nivel de glucoza stabil.

La aceasta dieta cu banane trebuie sa tineti cont si de anumite reguli

Pentru micul dejun trebuie sa va pregatiti 1-2 banane si sa beti multa apa la temperatura camerei, bananele trebuie consumate crude, cum am spus si mai sus. Pentru detoxifierea organismului este indicat sa adaugati si cateva picaturi de lamaie in apa. Daca pana la pranz mai simtiti nevoia de a consuma ceva, puteti opta pentru un fruct sau pentru un bol mic de orez fiert. La pranz si la cina vine partea cea mai frumoasa, deoarece puteti consuma orice doriti, inafara de desert. De asemenea este bine sa evitati mancarea procesata, prajita sau prea grasa. La finalul meselor nu trebuie sa va ridicati cu stomacul plin ci cu el trei sferturi plin. Aveti dreptul la o gustare intre mese, la ora 15:00, aceasta poate sa fie un iaurt cu felii de banana, un bol mic de cereale integrale cu banane si lapte de soia sau daca doriti ceva fara banane puteti opta pentru cateva migdale, 3-4 nuci, 2 fructe sau putina ciocolata neagra. Evitato complet painea si inlocuiti-o cu orez brun fiert. Cina nu trebuie luata mai tarziu de ora 20:00. Evitati chipsurile, produsele de patiserie si dulciurile. In caz ca vi se face foame nu mancati altceva, doar fructe.

Avantaje ale dietei cu banane

  • – Micul dejun luat zilnic stimuleaza metabolismul si reduce supraalimentarea pe parcursul zilei;
  • – Evitarea cafeinei de dimineata scade pofta de mancare;
  • – Consumul alimentelor pana in ora 18:00, reduce tendinta de a consuma alimente hipercalorice seara;
  • – Dieta descurajeala supraalimentarea;
  • – Bananele sunt niste fructe foarte sanatoase bogate in fibre, vitaminele B6, C si potasiu.

Dezavantaje ale dietei cu banane

  • – Daca sunteti o persoana hipoglicemica, micul dejun bazat numai pe banane, este posibil sa nu va acopere toate necesitatile;
  • – Dieta cu banane este o dieta care nu incurajeaza sportul;
  • – Aceasta dieta nu ia in considerare factorii psihologici implicati in aceasta.

Bananele sunt printre putinele fructe care pe langa faptul ca sunt foarte delicioase, ele nu creeaza niciodata probleme de digestie, de asemenea ele au si proprietati extraordinare pentru piele, pentru par, sunt excelente impotriva acneei, vindeca vanataiile, dau stralucire pantofilor si albesc dintii. Daca tineti aceasta dieta asa cum trebuie si respectati toate regulile, ea va promite ca puteti slabi pana la 4,5 kilograme pe saptamana.

You Might Also Like

sharing is caring