Health

Invata cum sa te ingrasi sanatos

March 7, 2018

Te bate vantul pe strada pisi? Hai citeste randurile astea si poate prinzi lipici la asfalt

Este putin absurd sa vorbim despre acest subiect, in conditiile in care majoritatea femeilor isi doresc fix opusul. In schimb sunt destule femei care nu isi doresc sa slabeasca ci sa se ingrase cateva kilograme. Daca doriti sa faceti acest lucru, trebuie sa stiti ca trebuie facut intr-un mod sanatos, deoarece cu siguranta nu va doriti sa va puneti pe dumneavoastra grasime neatragatoare, sa va dereglati mediul hormonal si nu il ultimul rand sa va imbolnaviti organismul. Toate aceste aspecte negative duc la colaceii de pe burtica si la celulita de pe picioare. De retinut este ca inainte de toate sanatatea dumneavoastra este cea mai importanta, ceea ce inseamna ca nu este indicat sa o sacrificati. Cresterea in greutate este mult mai dificila decat pierderea in greutate, dar nu este imposibil, cu rabdare si putin efort veti reusi sa cresteti in greutate intr-un mod sanatos.

Daca va doriti sa cresteti in greutate trebuie sa incepeti prin a manca mai mult, acest lucru trebuie facut pe tot parcursul zilei, nu neaparat la o singura masa. Trebuie sa consumati alimente sanatoase iar la masa trebuie sa fie nelipsite:

Proteinele: oua, carne – copanele de pui, tocanita de vita, chiftele, ceafa la gratar sau cotlete cu sos de rosii sau peste – peste la cuptor, ton etc.. O portie de carbohidrati buni: cartofi dulci, orez, cartofi, dovleac placintar, sfecla, quinoa, morcovi, pastranac, porumb, legume – intr-o salata sau gatite la cuptor. Grasimi sanatoase. De asemenea trebuie sa inlocuiti zaharul cu dulcele natural si sa consumati 1-2 fructe pe zi. Incercati sa aveti 3 mese pe zi – mic dejun, pranz si cina, asa o sa va fie mai usor sa impartiti cantitatea de mancare pentru a va fi mai usor. Iar intre mese este indicat sa aveti 1-2 gustari.

Pentru a manca mai mult pe parcursul zilei trebuie sa consumati alimente bogate caloric. Puteti adauga peste salata dumneavoastra 1 lingura de ulei de masline, gatiti-va orezul cu unt si pune-ti o lingurita de smantana grasa in cafea. Ca si gustari puteti consuma: alune, migdale, unt de migdale, nuci si fructe mai calorice: banane, struguri, pere, ananas si fructe uscate – fara adaos de zahar. Pentru a va ajuta alimentatia, ii puteti administra cateva suplimente nutritive: omega 3, magneziu inainte de culcare si o multivitamina pe zi.

In al 2-lea rand trebuie sa va administrati corect stresul si somnul

Acesti 2 factori va pot ajuta sa castigati sau sa pierdeti in greutate. Stresul si odihna se influenteaza reciproc: daca sunteti foarte stresata nu va puteti odihni bine si creste nivelul de stres din corp iar daca sunteti mai putin stresata dormiti bine si organismul este mai putin stresat. Trebuie sa aveti 7 – 8ore de somn calitativ pe noapte, daca totusi aveti 6 ore incercati sa le dormiti bine.

Nu in ultimul rand pentru a lua in greutate corespunzator trebuie sa faceti sport. Sportul este foarte eficient, deoarece va apara de celulita, creste pofta de mancare si va scapa de stres. Atunci cand alegeti sa tineti o cura pentru ingrasare este foarte important sa introduceti si sportul in rutina dumneavoastra zilnica, deoarece lipsa acestuia va aduce celulita si sunculite nedorite. Daca faceti sport regulat, o sa va fie mult mai usor sa mancati, deoarece miscarea va da pofta de mancare. Trebuie sa mergeti pe partea de fitness, deoarece acesta o sa va dea muschiuletii doriti si formele atragatoare la care visati. Trebuie sa evitati cardio daca doriti sa va ingrasati, deci fara banda si fara orele de aerobic.

Concluzia este ca trebuie sa consumati cat mai multe mese pe zi, bazate pe alimente si lichide bogat caloric. Trebuie sa stiti ca la 1000 Kj in plus la meniul zilnic, aveti 1 kilogram in plus pe saptamana. Succes!

You Might Also Like

sharing is caring