Health

Cele mai eficiente exercitii de facut acasa pentru tonifiere

January 16, 2018

Iti prezentam 4 exercitii de facut acasa pentru tonifiere rapida

Desi antrenamentele la sala cu greutati sunt cele mai cautate, ai surprinsa daca ai stii ce eficiente sunt exercitiile in care folosesti doar greutatea corpului tau. Sunt foarte multe metode de antrenament si exercitii care se efectueaza doar cu greutatea propriului corp. Daca esti incepatoare este normal sa nu iti iasa din prima exercitiile, insa este important sa nu te lasi si data viitoare sa incerci sa le faci mult mai bine. Exercitiile cu greutatea corpului sunt foarte bune pentru a-ti pune muschii ”adormiti” in miscare si a incepe sa ii simti cum lucreaza si se tonifiaza. Pe langa faptul ca exercitiile cu greutatea corpului sunt foarte bune pentru incepatori, ele pot fi o alternativa ideala atunci cad nu ajungi la sala.

Ca si in cazul dietelor, exista unele exercitii cu rezultate rapide, iar altele cu rezultate mai lente, care se vad dupa o perioada mai indelungata de timp. Daca nu ai rabdare si nu iti plac lucrurile de lunga durata, tonifiaza-ti corpul cu aceste 4 exercitii pe care o sa ti le prezin mai jos, ele sunt ideale sa le introduci in antrenamentul tau, deoarece iti pun inima in miscare si ard calorii intr-un ritm rapid.

Pentru a avea o stare mentala si fizica buna, sportul trebuie sa fie vazut ca pe un stil de viata si nu ca pe o obligatie. Pentru a-ti incepe ziua in forma incearca sa introduci in fiecare dimineata o sesiune scurta de exercitii. Printre exercitiile cele mai eficiente se numara: flotarile, fandarile, abdomenele, genoflexiunile si bineinteles exercitiul Plank.

Orice antrenament incepe cu o incalzire, asigura-te ca iti inclazesti fiecare muschi si ca iti pregatesti corpul pentru antrenamentul ce urmeaza.

Mai jos sunt cele 4 exercitii pe care ar trebui sa le introduci in antrenamentul tau zilnic de acasa:

 Exercitiul 1

Ca sa fie mai eficiente, incearca sa introduci in clasicile fandari, o saritura. Este foarte simplu! Cand treci de la un picior la altul, fa aceasta trecere printr-o saritura. Pentru a-ti iesi o fandare perfecta nu trebuie sa atingi cu genunchiul solul, ci trebuie lasat cat mai aproape de sol si pozitia corpului sa fie cat mai dreapta. Repeta exercitiul de 20 de ori.

 Exercitiul 2

Pentru acest exercitiu ai nevoie de un scaun si bineinteles, de multa vointa. Sprijina-te cu palmele de marginea scaunului si ridica in spate un picior. Repeta aceasta miscare de 20 de ori pentru fiecare picior in parte.

 Exercitiul 3

Flotarile sunt foarte eficiente mai ales cand vine vorba despre tonifierea intregului corp. Daca nu iti ies flotarile stai in pozitia Plank cate secunde poti. Daca reusesti sa faci flotarile fa 20 de repetari.

 Exercitiul 4

Exercitiul acesta este ideal pentru abdomen, brate, spate si picioare. Stai perfect intinsa la sol si ridica-ti simultan bratele si picioarele. Tine mainile unite si indeparteaza picioarele cand le ridici. Repeta miscarea aceasta de 20 de ori.

Repeta acest program de 4 ori, cu pauza cat mai mica intre serii si intre exercitii!

Exercitiile sunt adaugate in antrenament pentru a-ti lucra o mare parte din muschii corpului: picioare, piep, abdomen, brate si nu in ultimul rand pentru a-ti pune sangele in miscare cu ajutorul sariturilor. Daca esti incepatoare nu conteaza in cat timp le faci ci conteaza cat de corect le faci, in timp vei fi mult mai motivata si vei face exercitiile mai rapid.

You Might Also Like

sharing is caring